Fuck you jävla mammabloggare

Jag satt och tittade på topplistan bland bloggar för en liten stund sen, jag la märkte till att det är hela 6 stycken bloggar som handlar om en mamma som har haft oskyddat sex innan de var klara för det, vad är det alla mammor vill få ut av sitt förmedlande av erfarenheter? Vi vet ju alla vad de gjort för fel, så varför gå in på en massa detaljer?! Jag förstår inte riktigt tjusningen i att läsa om någon som ändå inte är menad till att ha barn, vad är det man ska få reda på? att det är hennes föräldrar som får hjälpa till att ta hand om barnet medans hon är i skolan och att det är förjävla jobbigt att byta blöjjor när man inte har åldern inne?! Visst känner vi ett litet medlidande.. NOT!


Kommentarer
Postat av: anne

Det där var brutalt, men... har en viss poäng, tyvärr!

Det roar inte mig särskilt mycket att läsa om okända småbarn heller...

2008-07-23 @ 20:46:53
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0