Prins på Facebook?

Aaaa visst vart man lurad av den 26-årige ingenjören Fouad?!
Hahaha skulle inte tro det, inte skulle jag tro att prinsen ville kommentera mina foton i mitt fotoalbum ("cool badboll eller liknade") Herre min skapare, vad är sannolikheten att prins Moulay Rachid skulle hänga på Facebook för att chatta med sina polare, typ 1 på 17, iallafall jävligt liten!

Visst är det fel att uppge sig själv till att vara någon annan, men är det inte lite väl hårt att få fängelse på grund av att man låtsas vart någon prins som ändå inte skulle hänga på en hemsida där man spelar och kommuniserar mm? sjukt konstigt beslut tycker jag.

(LÄNK)

image18 (Prins Moulay Rachid).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0