Lura oss som rör på oss?!

image8

Har ni också gått på finten? Jag har nu hållt på med denna diet i 2 timmar och jag har gått upp 1,3 kilo. JÄVLA SKÄMT!!!! Att de får göra såhär är skit, riktig DÅLIG fakta. Vem som helst kan tro att de är en ny uppfinning, sluta ät choklad och ät apelsin, och så går man ned 26 kilo. Men nänä, Nej nej på ren svenska, no no, och nej igen!

Jag uppmanar alla att äta choklad istället, för de första så är det mycket godare, och för det andra så spelar de ingen roll om man ändå rör på sig, dieter är för gamla tanter ( TA ÅT ER! ).

Kommentarer
Postat av: terez

Jävlar vilken sköning ;)

2008-02-23 @ 23:22:14
Postat av: Moi

Inte jag... inte med honom iaf :P Hehe, då ska inte jag börja med den dieten :P

2008-02-23 @ 23:25:41
URL: http://www.metrobloggen.se/itsmoi
Postat av: Fenixmona

Nä, man ska inte tro allt man hör...hehehe

Postat av: Jonna

haha, man ska väl kanske inte tro på allt;P

2008-02-23 @ 23:28:15
URL: http://JONNAat.blogg.se
Postat av: Jonas

Ja,det är gott med godis men nu är det stopp o belägg för mig:P
/Jonas

2008-02-23 @ 23:40:48
URL: http://metrobloggen.se/mittandraliv
Postat av: Anonym

nej, för man går ju ner på 2 timamr... hahhaa, det är väl också en sorts tidsoptimism. och man ska inte sluta äta apelsin eller sluta äta choklad heller för den delen, man ska äta både och tillsammans. det är kalas!

2008-02-23 @ 23:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0