Julia somnade på bussen, allt var busschafförens fel!

Julia somnade i bussen. Och busschaffören var hos tandläkaren!

Men vad fan!! Om man har en tandläkartid så har man! Tänk er själva om ni hade en tandläkartid och inte kunde gå för ni skulle gå och leta efter sovande barn i alla buskar, aa då jävlar skulla tandläkarn stoppa upp ett och annat där bak!

Men det är sant, det är "En ursäkt som inte duger, enligt Julia, som är starkt emot att sovande barn glöms på bussen."

Trost allt slutade det ju iallafall väl!

"Hur kunde detta hända?
 - Det kan hända om man är som han. Han tittade ju inte. Men det är ju bara synd om honom.

Vågar du somna på bussen igen? 
- Ja. Ibland gör jag det, trots att jag inte vill.
"

Gud vilken tur. Annars hade jag lätt vart med på föreningen "GESBIB" = GLÖM EJ SOVANDE BARN I BUSSEN.

image24

Kommentarer
Postat av: jokka

tycker ni har det mycket rätt, har man tandläkare så har man.

2008-02-25 @ 22:48:49
Postat av: Camilla

HAHAHAHAHA!

men guuud!

"Vad är viktigast?

– Man måste ha hjärna."

Jamen ja ska då försöka att aldrig glömma min hemma In case of emergency!

2008-07-24 @ 01:21:02
URL: http://camillasjoden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0