in your face.

När jag blir stor ska jag bli kung! Jag ska bestämma över allt. Alla nappar och ställ, alla påsar och vågar! När jag blir stor ska jag äga hur mycket som helst. Hela mitt hus ska vara fullt.

Om jag blev kung skulle jag se till så alla bussar gick ännu mer försent än de redan går, så ni får frysa häcken av er. Jag skulle också se till att ni fick mjuka jävla julklappar hela bunten! Det skulle vara sjukt kul, tänk dig själv, alla skulle få mjuka julklappar utom jag. Ownage to dhaa maax!

"jag är en tönt som spelar counterstrike".

Att vara kung skulle va jävligt ballt. Tänk att typ kunna åka häst och vagn och alla står och vinkar åt en. När man fyller år får man typ en förjävla massa blommor av massa fula ungar man inte ens känner.

Självklart ska jag bli den nya karamellkungen. Din mammas bäste vän.

image85

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0