HUR MODER NATUR?

image5
(Vi hoppades att hon skulle gråta för andra orsaker.) (Foto:svt).

Hur gick det till, ärligt talat? Frida får sjunga i globen HEEEELT SANSLÖST!

Personligen så tycker jag att låten lät som en blandning av Nicke och nilla och Markoolio, dunka dunka barntrams skulle jag vilja säga! Men det är väl sådant svenska folket diggar, BARNmusik!

Om Frida skulle vinna i globen lovar jag att jag personligen kommer skicka in en ansökan om att vara med och sjunga en smurfsång! Sången skall handla om mjöl, gröna ängar och majs. För sådant gillar ni väl också? Visst?

Aftonblaskan


Kommentarer
Postat av: Jonas

Hahaha,det där var bra sagt:P
Tummen opp!
/Jonas

2008-02-23 @ 23:42:03
URL: http://metrobloggen.se/mittandraliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0