Hur man bygger en brun mössa!

image62

I detta inlägg tänkte jag visa er kära läsare hur man bygger en brun mössa.
Vad heter kungen? Tänker ni då! Carl XVI Gustaf säger jag då.
Hur som helst så kommer du behöva detta:

  1. Bruna kritor ( BR Leksaker ).
  2. En låssas mössa ( Trolleri för vuxna, kap. 2 ).
  3. En katt ( Som support ).
  4. En tegelsten ( Om du blir en grinig liten skåning ).

Ta fram de bruna kritorna och börja måla mössan som inte är en mössa eftersom det är en låssas mössa. När inte mössan är brun, eftersom det inte är en mössa. Tar du fram katten ( Alternativt ropar på den ). Sen säger du något i stil med ( FETT SNYGG, RIGHT MAAAAAAAAANNNN? ), om den säger typ "mjau" är du saltad.
Men säger den "VOFF" då är det kanon, riktigt stilit skulle jag vilja påstå.
Tegelstenen behöver du inte, den ville jag bara lura dig fixa. Eftersom det alltid är chill med en eller 5 tegelstenar.


I denna guide har du egentligen inte lärt dig något, utan den var mest i utbildande syfte. ( Vilket den ioförsig inte heller var. )

Kommentarer
Postat av: Xantis

Svar: vad är felet med britiska? =P

2008-02-24 @ 00:25:49
URL: http://www.metrobloggen.se/xantis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0